Saturday, August 30, 2008

Harakah tak tulis apa-apa tentang bajet 2009. Kenapa?

beritadarigunung

Saya jengah harakah..... cuba cari apa komen pihak Pas tentang bajet 2009. Nasib saya tak baik... saya tak jumpa!!

Atau saya jengah harakah yang lain?... mirror image of Harakah... like the shadow of harakah... like the real one is positive... and the image is negative.

But i found alot of juicy political titbits.... Can't harakah bend a bit, and start behaving like the ruling goverment..... anyway september 16 is not far off ... or is the moment of truth just for Anwar?....... minus PAS.

Juicy articles in harakah:-
Undi Anwar, tolak kezaliman BN
Galasan bebanan Anwar makin berat
Detik mula perubahan ke arah kerajaan baru 16 September
Catatan di malam terakhir kempen Permatang Pauh
Apa khabar Ibrahim Abu Shah?
Permatang Pauh dedahkan pekung dan taktik kotor BN
Pindaan Auku: Boleh 'bersetuju', tapi jangan 'berpuas-hati'
Cabaran menunggu Anwar!
Teater Ibu Zain jadi alat propaganda politik Umno
Rakyat mencorak rupa demokrasi

dan selepas tenguk kiri, kanan, atas dan bawah ...jumpa satu ... ini dia!!

Belanjawan 2009: Insentif tidak mampu bantu rakyat
boleh klik kalau mahu....


Suka saya mengingatkan PAS, supaya Harakah bukan sekadar titbits politik, warnakan harakah seolah akhbar milik parti yang esuk lusa akan bertukar wajah jadi KERAJAAN!!

beritadarigunung