Thursday, May 05, 2011

DAP perlukan Anwar Ibrahim

DAP akan bantu Anwar, sedaya upaya untuk menang pilihanraya nanti. Lihat saja di Sarawak, yang berjaya ialah DAP, bukan PKR dan tentu sekali bukan PAS. Isu video Anwar, sedikit sebanyak buatkan PAS berfikir...., apa untungnya berpaut dengan Anwar. PAS tidak akan selesa untuk terang kata "itu bukan Anwar". DAP tiada hal, lihat saja macam mana Karpal belit tak benarkan Anwar serah DNA kepada polis dalam kes Saiful.

Karpal yang awal sekali jerit dalam Parlimen lewat 90'an kaitkan Anwar dengan liwat. Mat Sabu dengan celuparnya menyambut memanggil Anwar al-Juburi. Tenguk cara mereka bermain. Bagi mereka itu semuanya politik, dengan niat untuk berkuasa.

DAP akan bantu Anwar sampai Anwar mati. Anwar hanyalah patung bagi mereka. Bukan DAP dah dapat Penang dan Perak?... itu belum cukup. Anwar belum tentu sedar. Hampir semua rakan Anwar seorang demi seorang tinggalkan beliau. DAPlah yang terakhir setia kekal dengan Anwar. Mereka akan pancung Anwar, bila mereka berkuasa nanti. Waktu itu Anwar tak boleh berkokok lagi.