Wednesday, April 25, 2012

Pelakon P O R N O yang Hadi Awang tidak kenal.


P e l a k o n    P O R N O


1.  Dulu Sanusi Junid ada cerita tentang Anwar waktu awal memimpin badan belia, dijemput ke Amerika untuk pelbagai program kepimpinan . Sanusi juga pernah hadiri program sewaktu memimpin ABIM diperingkat awal. Anak-anak muda dulu dan sekarang tidak berapa sedar bahawa ABIM wujud kerana Sanusi, bukan kerana Anwar. 

2. Sanusi menyebut dia sentiasa bawa isterinya ke program belia di Amerika, oleh itu beliau terhindar dari pelbagai ajakan yang tidak bermoral. Dia tahu, Anwar ke sana selepasnya tidak bawa isteri. Beliau tidak pasti sama ada Anwar termakan ajakan tidak bermoral dari pihak sana. 

3. Mengikut cerita seorang pegawai tinggi polis, pada peringkat awal penangkapan Anwar 2008 dulu, mereka telah pun mempunyai bermacam-macam bukti kegiatan tidak bermoral pemimpin berkenaan. bagi mereka bukti-bukti itu sangat merbahaya kepada pemimpin tinggi, kerana jika polis Malaysia ada bahan itu, polis negara lain juga turut mempunyai bahan kegiatan tidak bermoral yang dilakukan dinegara berkenaan. Dalam prisikan tinggi polis, ada klasifikasi pengkhinat negara, dan juga espionage. 

4. Polis katanya wujud bukan setakat untuk tangkap pencuri motosikal sahaja, malah diperingkat yang tertinggi adalah untuk menjaga kesejahteraan negara dari ancaman anasir luar melalui political dan economical sabotage. Negara didunia katanya sering diperkuda oleh kuasa besar melalui cara ini.

5. Menurutnya lagi, kebanyakan demonstrasi besar-besaran di negara membangun sering dibiayai oleh kuasa besar begini melalui pelbagai NGO yang bertopengkan kebebasan demokrasi. Kos demonstrasi adalah tinggi memakan belanja berjuta.

6. Kebanyakan demonstrasi di dunia bergerak dengan alasan yang asalnya tidak benar, seperti dinegara kita dulu zaman Anwar masih muda sebab ada orang mati kebuluran diBaling. Memang ada orang mati setiap hari di mana-mana kampung dan bandar, tetapi mati kebuluran tidak pernah berlaku dinegara kita. tetapi anak-anak muda percaya waktu itu.

7. Biasanya demonstrasi selepas satu  atau dua hari adalah berkaitan dengan kekasaran pihak polis dalam menangani demonstrasi. Maklumlah mengendalikan ribuan manusia bukan mudah, akan ada yang tercedera, dan ada yang mati serangan jantung. Baru-baru ini pun ada yang meninggal dunia akibat serangan jantung dalam demonstrasi anjuran Taufek Adun Paroi depan JPM mengenai FELDA.

8. Kalau tak kena gaya kawalan keselamatan, demonstrasi selanjutnya selepas minggu pertama adalah tentang balas dendam peserta demonstrasi dengan pihak keselamatan. Isu awal tidak dipedulikan lagi.  Waktu itu demonstrasi ada sifat binatang, sifat manusia sudah hilang.

9. Dinegara besar China dulu, mereka hapuskan amalan demonstrasi di Tianamen Square dengan cara drastik. Keesukan harinya selepas berminggu berkampung dan berdemonstrasi di Tianamen Square, tiba-tiba dataran itu menjadi lengang, tiada lagi aktivis demonstrasi, yang ada adalah kesan darah dan pekerja yang membersihkan "sampah sarap". Ribuan dilaporkan hilang tanpa kesan.

10. Amalan demonstrasi adalah amalan orang gila dan penipu, dan negara besar China sudah jumpa ubatnya suatu masa dulu. Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Karpal Singh, Anwar Ibrahim, Hadi Awang, Tian Chua, Adam Adli tentu tahu peristiwa Tianamen Square di negara China. Kalau sudah ada yang merelakan dirinya untuk berkorban dan dikorban, biarkan saja.

11. Dan benarkan juga wanita bernama Nur Ruqayyah Abdul Rahman terus bermalam di dataran merdeka selama mana dia suka, untuk menghayati apa itu erti jalang malam, sundal politik, dan korban sia-sia.

12. Berbalik pada pelakon PORNO, tentu Hadi Awang untuk minggu-minggu  akan datang penat kerana sarat dengan mimpi-mimpi ngeri untuk dilalui. Apa juga tindakan beliau, semuanya nanti tidak kena, baik berdiam diri, baik berkata-kata. Tentu jawapan video kamera itu besi dan tidak boleh jadi bahan bukti, tidak boleh digunakan sepanjang masa.

ini bukan link untuk Hadi Awang klik:

1. Nalla to fight Anwar's lawsuit with video tape
2  Ini bukan dakwaan kosong...Nallakaruppan serah pita video bukti ...
3  Nalla Cukup Konfiden, Serah Video Misteri, Psiko atau Ada Rahsia ...
5  Nalla waiting to reveal all in court | Free Malaysia Today
AISCREAM LA PULAK DRAMA TERBARU ANWAR?
7  Video Shamsidar blowjob al-Kongkek | Anwar Kaki Bontot
8  TERKINI : VIDEO 18SX ICE CREAM ANWAR DAN SHAMSIDAR ...