Thursday, April 18, 2013

Anwar ditentang hebat dari dalam!!


Dr Mazlan Ismail yang dipilih sebagai calon Barisan Nasional (BN) berkeyakinan dapat mengugat Datuk Seri Anwar Ibrahim di Parlimen Permatang Pauh.Dr Mazlan yang juga bekas Naib Presiden Telekom Malaysia Bhd dilaporkan Bernama berkata berkeyakinan itu berdasarkan faktor sokongan padu BN dan pengalamannya bersama Pas sebelum ini.

klik untutk terus baca :  AIDC » Dr Mazlan Vs Anwar Di Permatang Pauh www.anwaraidc.com
dr mazlan ismail mencabar anwar
Menurut sumber rakan-rakan daripada Telekom Malaysia,Dr Mazlan Ismail juga adalah Pegawai Memerintah semboyan Pakar Diraja Telekom(AW) dengan Pangkat Leftenan Kolonel Dr Hj Mazlan Ismail.Semboyan Pakar Diraja Telekom dianggotai oleh 1000 anggota Telekom Malaysia yang akan bertanggung jawab terhadap Rangkaian Telekomunikasi Negara sewaktu kecemasan. 

klik untuk terus baca   Anak Seberang: Lagi Gambar-Gambar Dr Mazlan Ismail, BAKAL ... panggungopera.blogspot.com

dr mazlan ismail


Walau bagaimanapun semua jawatan yang pernah disandang dan pengalaman yang dimiliki hanyalah merupakan satu faktor peledak, apa yang lebih penting ialah imejnya yang bersih dan jauh dari skandal. Tambahan pula beliau adalah anak tempatan di situ dan tiada masalah dengan penduduk sekitar. Ini semua bakal menggerunkan Anwar. 

klik untuk terus baca    PRU13: Mampukah Mazlan Tumbangkan Anwar - Malaysia Instinct malaysia-instinct.blogspot.com