Monday, November 05, 2007

Menjengah Sang Kelembai

Tadi saya jengah Sang Kelembai. Satu blog kecil, penulisnya seorang yang dipecat dari UMNO tidak berapa lama dulu.

Saya turunkan satu perenggan dalam entri beliau. Saya harap beliau tidak marah.

::<<<: Kumpulan Sahabat itu mendakwa ini sebagai think tank Abdullah Hj Ahmad dan sebilangan besarnya pencacai dia dan bila tidak tertahan dengan beberapa percakapan orang ramai terhadap menantunya. Bila dibangkitkan oleh kumpulan sahabat maka Abdullah Hj Ahmad dengan bengis dan marah berkata “Kalau you all tak hendak sokong saya tak pa” biar saya dengan Khairy. :>>>::

Kalau saya jadi Mr President's Men, tentu saya dapat memahami maksud kata-kata berikut;

Kumpulan Sahabat
Think Tank
Pencacai


Apa pun, saya sukar mengelak dari mengikuti peristiwa-peristiwa tanpa membuat sebarang ulasan walaupun ianya tidak lebih dari mental exercise. Saya melihat MyTeam sebagai keadaan dimana kuatnya PM bersama Khairy. Kalau saya PM, saya tidak akan hadir football game melibatkan Myteam. Ia bukanlah lucah, tapi tidak manis. Ia menjadi terlalu murah.

Tapi saya bukan PM, apakan daya.